درباره ی ویستا هنر

هدف هنر شستن گرد و غبار زندگی روزمره از روح ما است

مدیر و موسس آموزشگاه ویستا هنر

دکتر پریسا پهلوان

✅ آموزشگاه هنرهای تجسمی ویستا هنر در سال 1392 زیر نظر دکتر پریسا پهلوان؛ دارای سی سال سابقه فرهنگی و هنری در عرصه تعلیم و تربیت کودکان و با مجوز سازمان آموزشی فنی و حرفه ای کشور، با توجه به احساس نیاز به فراگیری هنر و غنی سازی اوقات فراغت ، برای خواهران، برادران و کودکان با هدف ارتقاء دانش تخصصی، کسب مهارت و به منظور آموزش افراد علاقه مند به هنر و افزایش توان هنری، تخصصی و کسب مهارت و رویکرد توانمند سازی جامعه آغاز به کار نموده است.

✅آموزشگاه ویستا هنر در سال 1397 بستر خدمت رسانی و خدمات خود را به غیر از خواهران برای برادان نیز فراهم نموده است.

✅در سال    1398 با توجه به اهمیت اشتغال‌زایی و نیاز جامعه رشته‌های خدمات آموزشی با تاکید بر تربیت مدیر مهدکودک، مربی مهدکودک، مدیر آموزشگاه و …  را جهت توانمندسازی علاقمندان به ویژه بانوان دایر نموده است.

✅در سال 1399 رشته های هنر های نمایشی و موسیقی را با تاکید بر موسیقی کودک جهت رفع نیازتخصصی نهادهای کودک دایر نموده است.

✅شرکت در دوره‌های حوزه هنرهای تجسمی باعث ایجاد اعتماد به نفس ، غنی شدن فرهنگ هنری ، گسترش زمینه شغلی و نوید بخش آینده برای جوانان است .هدف اصلی این مرکز نیز ارائه آموزش‌های با کیفیت، تخصصی،  مهارتی و کاربردی در جهت آماده‌سازی هنرآموز و هنر جو جهت ورود به  بستری مناسب جهت اشتغال‌زایی و ایجاد یک کسب و کار کوچک خانگی یا مجازی در بازار کار می‌باشد.

✅آموزشگاه ویستا هنر با تکیه بر شیوه های استاندارد و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و با بهره گیری از مربیان مجرب و آگاه هنرجویان اعم از خواهران، برادران و کودکان را آموزش می دهد. این آموزشگاه به شکلی تخصصی در رشته‌های مختلف هنر‌های تجسمی و آموزشیو ارائه انواع تکنیک طراحی و نقاشی از جمله : سیاه قلم، آبرنگ ، گواش، مدادرنگی ،رنگ روغن ، پاستل ، نقاشی روی سفال و شیشه (ویترای)، رنگ روغن و … و هنر‌های نمایشی همچون گیتار، دف و …  درحال ارائه خدمات و برگزاری هرچه پربارتر دوره‌ها ( حضوری و آنلاین) می‌باشد.

✅انسان امروز همواره به دنبال جستجوی معنای زندگی با استفاده از هنر است. جهانی شدن و پیشرفت سریع فناوری ابعاد وسیعی از زندگی بشری را تحت تاثیر قرار داده است. تغییر در شیوه و نظام آموزشی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد و استفاده از آموزش‌های مجازی و آنلاین مصداقی روشن از این تغییرات است. آموزشگاه ویستا هنر نیز با حفظ کیفیت و تاثیر گذاری آمادگی برگزاری تمامی دوره‌ها به صورت آنلاین و مجازی را دارد همچنین با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا این مرکز با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل ‌های بهداشتی آموزش به صورت خصوصی و نیمه خصوصی را دوره‌های خود قرار داده است.

✅گروه‌های هدف:

کارجویان، شاغلین، بنگاه‌های اقتصادی، دانشجویان، فارغ التحصیلان، دانش‌آموزان، بانوان خانه‌دار، نوجوانان و …  با هر سطحی از تحصیلات و رده سنی می‌توانند با ثبت نام و شرکت در دوره‌های آزاد و رسمی و درصورت نیاز دریافت مدرک معتبر و بین المللی از تمامی مزایای آموزش با کیفیت و تخصصی این مجموعه بهره‌مند گردند.

✅ویژگی‌ها و مزیت های آموزشگاه ویستا هنر:

اعطای مدرک معتبر و بین‌المللی زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور

آموزش با کیفیت به صورت آکادمیک، علمی و روش‌مند در تمامی دوره‌های آموزشی

ارائه مشاوره رایگان بر اساس نیاز و علاقمندی هنرجویان و مخاطبان

بهره‌گبری از اساتید و مربیان متخصص، مجرب و حرفه‌ایدر فضایی متفاوت و دلنشین

تربیت نیروهای با مهارت و ارتقا سطح کمی و کیفی آموزش مهارت ها در راستای اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

برگزاری دوره‌ها و وورکشاپ‌های رایگان در جهت جذب حداکثری مخاطبان به مقوله هنر و آفرینش هنری

دارای گواهینامه ایران مهارت و آماده همکاری با مدارس و مراکز آموزش می‌باشد.

ارائه آموزش‌های آنلاین و مجازی

تکمیل دیپلم درسی با گذراندن دوره‌های تخصصی

امید است پذیرای شما عزیزان علاقه‌مند به دریافت آموزش‌های متنوع و متفاوت درآموزشگاه ویستا هنر باشیم.

عضویت در خبرنامه