دوره های مربی مهد کودک

  • بررسی
  • نظرات

دوره های مربی مهد کودک

اگر عاشق کودکان و بودن با آنها بوده و دوست دارید به آنها کمک کنید که شروع خوبی در زندگی شان داشته باشند، این شغل مناسب شماست. مهد کودک محلی است برای مراقبت، شناخت استعدادها،‌ پرورش عاطفی، جسمی، هوشی، رفتاری (اجتماعی) گفتاری و رشد خلاقیت کودکان در سن پیش از دبستان. مربی مهدکودک یکسری فعالیت […]

  • 0 دانشجو
  • 0
  • 0 نظر

اگر عاشق کودکان و بودن با آنها بوده و دوست دارید به آنها کمک کنید که شروع خوبی در زندگی شان داشته باشند، این شغل مناسب شماست.

مهد کودک محلی است برای مراقبت، شناخت استعدادها،‌ پرورش عاطفی، جسمی، هوشی، رفتاری (اجتماعی) گفتاری و رشد خلاقیت کودکان در سن پیش از دبستان.

مربی مهدکودک یکسری فعالیت ها را در فضای داخلی مهدکودک و برخی را در فضای بیرونی برای بچه ها برنامه ریزی و سازماندهی می کند. مربی مهدکودک با نوزادان و بچه های زیر ۶ سال سر و کار دارد.

مربی مهدکودک در واقع جایگزین مادر در زمان نبود اوست. بنابراین وظیفه او فقط نگهداری و پرستاری از کودک نیست بلکه مربی باید به همه جوانب پرورش جسمی و معنوی کودک توجه کند. او باید زمینه های لازم برای شکوفایی استعدادهای بچه ها فراهم و از طریق آموزش مناسب، مهارت ها، ارزشها و اصول اخلاقی، مذهبی، اجتماعی و فرهنگی را به آنها انتقال دهد.

مربی مهدکودک باید بتواند به خوبی با بچه ها ارتباط برقرار کرده، برنامه ها و کلاس های مختلف را مدیریت و به درستی با رفتارهای نامناسب و چالشی آنها برخورد کند. همچنین باید صبور، مهربان و خوش اخلاق باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره های مربی مهد کودک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

400,000 تومان3,000,000 تومان